19/12-08

fredags kväll :) väldigt stort plus får denna kvällen iaf :)

Dagen började med skolavslutning.. typ habokampen fast med sanda. sprang runt och jagade tomten :O
SEdan var det mat, pankakor utan mjölk? hur funkar det asså? haha
efter det var det julavslutning med jonas och co. som sjöng och lucia jonas som kröntes Xd slutadeklockan tolv typ och hoppade på 1:an bussen med martina o moyo + mitt skidfodral o vallabox. nice ;) inte.
ner till stan och av vid östra. nee skkulle tagit halv ett bussen hem men han ju inte det.. trodde nästa tåg skulle gå 13.44 så bestämde mig för att gå en sväng med dom i staden. Trevliga blckar får man ju.. efter diss på åhlens så vart vi inne p gina.. när vi gick ut skämde ja ut mig så in i röven.. ställde mmig emellan två damer som stod typ 50cm från varandra :S trodde ju det var martina o moyo.. sedan efter 10sek typ så knackar den ena lite på min axel och säger: ursäkta jag står här  med henne ( och å pekar hon lite försynt på persoen precis bakom) . ja som blev lit sskraj o skämdes ihjäl mig gick snabbt där ifrån då ja ser martina lite längre fram som gapskrattar åt mig XD säger bara fy fuck va skämmigt! sedan gick vi in på jc och martina som skrattade så mktt fick lägga sig på golvt och typ akta sig för ett folk som gick förbi Xd Trevlig stund med er var det! sedan tänkte ja att, okej ja vandrar ner till stationen. och lagom att ja kommer dit vid kvart öer ett så ser ja att bussen hem går vid 20 över. turen har vänt lr ;) trevigt snakc me andreas på bussen hem och sedan väntade mitt rum md en sovande macka på sängen ;) så söt låg han där o sussade.
satte mig nere och tittade på bingo.. någon slags. då ja plötsligt hör att det är en från habo som vunnit en bil. hallå lillchooock. efter det var det lite andra trevliga program o mackan kommer ner helt död. snygga kläder han hade med ( kofta o nice bralls o schte linne. ) ingen vana direkt ;)

Sedan kom det en god sak och hälsade på! först vilse i habo och sedan träffad av en igelkott !? ;) jo visst underbart go ! :)Lär ju sakna en del iaf :/

och nyss var det mys snack med elli i telefon :) henne lär ja ju sakna sjukt :S men telefon och halebop är kanoners ;) <3

Bara för att ja täntke bli lite mer bra på att blogga ;)
 GRattis igår till morsan som fyllde 45 med. stackarn var dock sjuk då men :(

imon blir det skidor på morgoen o mini jul med släkt på kvällen :)

nattinatti !

Kommentarer
Postat av: Martina

Asså jag DOG på dig ;D



naw:)

2008-12-20 @ 00:29:37
URL: http://maarooo.blogg.se/
Postat av: Anna

tihi...man skulle vart med ;)

2008-12-20 @ 10:22:05
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0