2/11-08

Var hos Ellsan igår.. kollade pocahontas och är den inte underbar!?
Mysigt hade vi och blev alltför lite pluggande. kul var det och vara tillbaka i skolan iaf.:)
efter skolan var det pizza med Martina o Sebb. kanon det ja! :)
och sedan efter det till andré naprapat i u-hamn med linus. kan man va goare än andré Xd hahaha skrattar åt alla sina skämt och drar samma hela tiden. han är lite som edvin fast smartare! iaf fick ja lite nålar i mig så ja skulle slappna av i ryggen och höfterna o låren.. haha när han satte i en nål i stortån så var ja hmm väldigt ära att flyga av bänken men linus fångade mig så ja överlevde..kändes bra då fast nu et ja inte igen.. höftet har halv
låst sig idag iaf och ryggen känns när ja böjer mig.. men hoppet finns säger andré.. ska dit gen nästa måndag sen är det läger på onsdag med hallby :)

Matteprov idag på morgonen..Så underbart bra gick det ;) kan nog alla som gjorde det hålla med om! ngt lättare prov har ja nog seriöst aldrig gjrot ;)
dagen blev iaf bttre och bättre och go dag i skolan faktiskt:)
Efter skolan var det stan med anna och martina var med ett tag :) riktigt nice! tog mackan och sedan bussen hem.

Försökte plugga.. gick kanon eller;)
Slutade med att ja hjälpte mack med hans läxa i stället!!haha vem var det som skickade sms till mig på lektionen när han hade prov ;) haha tom ett samtal blev det av bror! kanske hn kan hjälpte mig imon? njaa kanske inte.  men förvånande var de ;)

Dagen slutar som vanligt bra:)
Så god natt o imon blir det prov sen bak med ol skid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0