22/12-08

2 dagar kvar till julafton.. känns verkligen inte så. idag gick jag upp vid tjugo över sju, gick direkt upp och tog på mig och sedan direkt till tåget. blåsig promenad var det med luvan hårt måt huvuvdet.kallt som sjutton bara för att det blåste^^
Kom till sjuukgymnasten vid halv nio så gjorde mina övningar och sedan snackade jag med honom lite.. fortfarande öm och vissa grejer går inte att göra..hopparknä ? då fattar ja ju varför det är så bövlans ömt ibland och att ja itne riktigt kan tryrrcka ifrån o grejer..men varför kan ingen veta var som är fuckat fel på mig o min rygg?! har haft ont i ett år typ nu.. vart är min värld påväg. käner mig som en handikappat struts^^ Men ska till doktorn snart så han kanske kan lista ut något. hoppas på att få göra en röntken idag med.. men så blir säkert itne fallet med tanke på att ja har sån otur .
om inte det går bra så ska vi iaf till andré vid halv fyra. så då blir mn lite gladare även om det kanske inte hjälper mer än förra veckan. Men alla som vet vem han är rekomenderar honom. och det gör jag med, starkt! sjukt go gubbe som kan sjukt mkt vettigt. så säger bara om ni ska till en naprapat, åk till honom. haha

ikvll blir det väl till att måla lite och så så ja blir klar med paketen.. måste göra album och grejer till mormor och farmor med.. tiden räcker itne till denna dagen är ju halvt redan borta :S

Men det löser sig la! Blev kär i en målarväv igår med inne på iems tror ja det ar. så sjukt stor :O kan ju säga att ja ska köpa den. måste fundera ut va a ska måla först..

men ska fika nu sen kila :) ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0