23/12-08

Nu är det snart jul igen.. men nästan nu som det är som mysigast. klä granen, slå in de sista paketen och smaka på julmaten :) Alltid härligt med go julmusik och mys:)

DAgen har vart spännande ;) vaknade vid halv nio. ett avsnitt av macken och sedan lite pack och grejer. tåget in till stan med martina anna och malin hoppade på i bryd :) sedan åkte vi in till racketcentrum o spelade badminton en timme. efter det solade vi och sen en sväng på stan.. martina börjar få svans och det kan nog vara hennes julklapp.livet är hårt ibland..;) sedan var det tåg hem med martin också efter att ha träffat honom i staden.

Hem och lite målning men det går segt.. blir nog inte inslaget till imon men det löser sig :D

nyss var det julmat ;) mysigt med familjen o julskinkan ;)

Nu ska ja slå in lite paket o städa o sen blir det lite mer macken ;)

just det halebop cp kundtjänst suger *** !!!!!!!!!!! Får damp.. skickade efter min telefon för hmm en ecka sedan.. fick ett mail om att det hade kommit fram.. nu tänkte vi att va fasen kommer den aldrig för :S så vi skickade till halebop.. då säger dom att varan har allumerats lr va faan de hette.. mm så nu är inte min telefon bställd och ja måste få ett nytt nummer :S Men det ska ja la klara av. men ja vill ju ha den nu. så ja är förbannad på halebop äckel ;)

Men ha det bra får se om det blir ett julinlägg imon :D annars god jul !

hejhej

Kommentarer
Postat av: Robin

stackars Johanna =/ precis så blev det för mig å min bror med när vi skulle köpa nya telefoner från halebop så nu har jag blivit tvingad att ge mitt nummer te pappa å tom får köpa ett nytt abonnemang :S helt wierd :P å bara för att det e fixat så har de ju givetvis tagit bort den telefonen vi skulle beställa med så nu finns den inte kvar :S blir så himla trött på dem :@

2008-12-28 @ 16:11:21
URL: http://robinfahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0