25/12-08

Det var en bra dag igår.. släkten tycker visst att ja ska få ett minne och börja laga mat !? ;) hmm låter spännande.
Mysigt var det som vanligt, först en tripp till farfar o barbro där vi fikade ochpratade:) ne för an har ju inte alltid cp roliga historier att dela med sig av om sitt liv ;) Många upplevelser mkt att berätta liksom.
sedan åkte vi till mormor där vi åt och sedan var det kalle. fattar itne hur det kan var så kul efter så lång tid.
kan du vissla johanna får man ju inte glömma för den är mys. sen kom tomten.. o vem var tomten ;)? jo jag haha.. spännande som alltid.
Sen var det gröt som gällde och efter det svensson svensson som heller aldrg slutar vara kul.. HAHAH Vart är min lille vän!? ja sitter ju här :D Du fick väl paket förra året, du får väl leka med dom ;)

mm efter det så var det lite kllogs spelande, martina vet vilket ja menar och det är livets spel och kommer alltid att vara det! Sjukt kul. haha tom så hör ja pappa sitta där inne och spela. provade morsans spikmatt som hon fick av mormor. läskigt var det ju men hoppas det kan hjälpa till ryggen. endel har ju trott det iaf :)

nu ska jag ner och äta och sedan blir det att köra till farmor. så ha en bra dag :)

Att sakna är förfärligt, men att längta är så himla härligt

Det fins vissa saker man inte förstår
Kommer allt ta stopp här eller kommer det läka alla sår
Att det kan börja bra men sedan blir skit
Vad finns det som kan förstöra alla år med allt slit
Är det du för att du blivit så arg
Eller är det du som jämt skriker som en varg!?
Vad det än är så är det fel
Om inte annat så får det mig att känna mig väldigt stel
Allt kan verka så himla bra
Men om allt är bra så borde jag vara helt gla?
Fast detta gäller egentligen inte bara mig
Det gäller oss och det har helt plötsligt blivit till en stor grej
Men livet har sina egna  snöiga vägar
Du väljer själv om du vill ploga dom  och sköta om dom.
[verkligheten kommer ifatt mig /:]

Kommentarer
Postat av: Anna

nu förstår jag dikten <3

2008-12-25 @ 16:07:24
URL: http://annaafredriksson.blogg.se/
Postat av: Martina

KKKEEEEEELLLLLLLOOOOOOOOGGGGGGSSSSSSS<333333

livets spel ;)<3

och vad fint du skriver:)

<3

2008-12-25 @ 23:40:23
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0