15/11-08

mm igår var det ferre då med ellsan hos basketarna!
Synd att martina inte kunde vara med bara. Livet hade det vart!
Kände att jag behövde ha kul verkligen.

Först blev det pizza och sen hem med den till oskar. Där blev det lite titt på poker när walle spelade och väntan på Rebecka. trevligt trevligt:)
Sedan gick vi.. dom sega så ja och elli hade tempo. vi hittade ju också o det är gött ;)
Inte alls mycket folk men dom som var där var nice :) Mycket bra kväll som behövdes. Några bilder kommer nog snart ;)Och kändes verkligen bättre efter pappas psyksnack igår. :)
Pappor är bra att prata med! han blev glad för marzipanen och kortet också i söndags ;)

Snart ska jag och elli åka ner till nässjö.. Hon ska hem och ja ska kika efter lite skidgrejer.
Sedan blir det fira morbror och lilla kusinen.. Moster med kusin är också där så det blir mysigt :)
Efter det blir det en lugn kväll med lite desperate avsnitt kanske ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Martina

RÖV på att jag inte kunde va me!!

Men när ja fick reda på de så sent att ni skulle dit så då kunde jag inte dissa föräldrarna :P

nästa gång ;)

2008-11-15 @ 13:32:44
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0