3/11-08

Trevlig dag i skolan i dag efter lovet, trots en del missöden från olika håll...

Världens trevligaste bell  på leran gjorde Elli på skolgården. Sjukt nice men det var ju det som skulle ske eller?
Dagens horoskåp jungfrun: Se till att ha fast mark under fötterna Xd haha
Elli då skulle du läst en aning tidigare ;)
Min var ganska grym om man nu vet vad den betyder,Någons förväntningar på dig tjänar som en sporre och underlättar för dig att klara av något speciellt.. !? kanske kan vara bra kanske.. fattar inte..

Skulle leta klassiska pjäxor idag.. nope inte kommit än !?så pappa åkte in iaf så jag fick köra hem.. Men en trip förbi A6 och stan hans med.. in i ett antal skoaffärer men köpte inte ett enda par.. det var sjukt ;) hem var det väldigt dimmigt och halt men gick skit bra.

Hem och nyss åt jag. redig köttbullemacka är sjukt gott och snart ska ja fundera ut vilka tävlingar jag ska tävla i år och så.. spännande med hallby nu och grejer. Nya kläder och så hoppas ja på att få imon från klubben. trevligt :)

Städa efter det..

+ at mamma äntligen ringde och beställde tid för klipp o färg.. på lördag .. jobbigt att det är kvart i tio bara.. en aning jobbigt att gå upp efter fredag maybe :)
Men ojoj maskerad fest på fredag ju. violka är ju inte taggade :) Spännande och tagg för det var ju ett tag sen :)

En dag på stan
och du blirl som ett litet barn
gnällig som stål
är det få som tål ? haha ;) stämde nog ganska bra in idag kanske..
hallå ja bit på innerläppen

Aja taa det lugnt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0