Ännu mer trött..

Vakande precis för en andra gång idag med. Vaknade först vid halv sju. Var u tvungen att skicka sms till Linus om att jag inte kan träna idag. Sen somna ja om o sov inte för länge men ändå. Måste kolla när jag ska åka in till skolan. Börjar halv elva iaf ju. Ingen träning nu då. skulle nog varit långpass tror ja.. men huvudet o halsen pallar inte det o känner mig halvt död för tilllfället.. Plus att mina armar somnade idag igen när ja skulle gå upp..jobbigt läge är det ju.. speciellt när man ska stänga av en väckarklocka^^ De har inte gjrot de på länge så blev riktigt överaskad;)
Kanske kan va det som fattas..

mm lite mer än molnigt för molnigt varr det inte..men mer detaljer inom kort anna o elli ;)

Ha en bra dag:)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ännu en blogg, va trevligt :)

2008-09-02 @ 15:26:20
URL: http://kajjsaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0