Bättre sent..

Har inte skrivit på ett tag ju. internet har itne velat gå min väg på min DATOR ;) men nu fick ja nog och gick in på den andra. men det är konstigt.. msn funkar men inget annat :S.. aja nu är jag här ju.

Patry i fredag hos daniel o simon. mycket trevligt var det. badade på rosenlund och grejer mitt i natten.. missade bussen fick åka hem klockan åtta.. segt men ja o linnea grejade det. kom hem halv nio såg några timmar sen värsta frukosten varma mackor och omelett. sjukt ;) sen att ha vart helt äckliga hela dagen så gjorde vi oss i ordning och åkte till josefine. vi ksulle ha tjejklasfest tytp från förra klassen. vilka kom!? jo ja linnea o micky o Josefine då var de  ;) aja det var mycket trevligt det. tacos först och sedan filmer.  little princess lr vad den hetere. så sjukt fin film faktiskt :) sedan allt om min buske coh den kan man ju ha delade synpunkter om haha.. men alltid trevligt. sen bar det av hem igen och så ksulle ja leta reda på min data.. så går ja in i mamma opappas sovrum för ja ville sova där efter som dom är borta.. men så ligger lilla mackan där o sover. eller lilla o lilla men han är så söt.b iaf så hörde han mig o pratar med mig även om han halvt sover och grejer. så söt när han är trött :)

Idag så har ja sovit sedan tränat .. tränat i spöregn. frös typ ihjäl och rullskidorna bara sladdade.-- förjävligt.. hahamen iaf så blev det bra sen. ^^ körde dit och hem med. börjar bli ganska bra nu ;) sen åkte ja med bilen i en jätte pöl. haha det skvätte upp på alla sidor. sjukt fränt faktiskt ;)

Men sova snart kanske. träning imon tidigt och sen ortopeden för sulor ;) äntligen. ^^
Men natti natti hej !

Kommentarer
Postat av: Agge ;)

Gullunge!! :)

2008-09-08 @ 14:36:57
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0