:)

Har sovit en timme.. pappa kom hem precis och så.

på 9.48 tåget satt ja själv helt trött och lyssnade på några intressanta människor eller rättare sagt deras dialekter. Har börjar lyssna efter det u efter att vi börjat med det i skolan. Iaf så i min hytt lr vad det heter så var det ingen med habo jkpg dialekt.. antingen var de långt långt nerifrån eller från typ falköpingstrakten.. spännande tycker ja ;) sedan mötte jag agge o co. i omklädningsrummet och vi gick och åt.. sedan svenska segt som vanligt men det gick. åkte med martina ner till stan, tuttifrutti innan tåget skulle gå. Gott är det och väl värt när man inte mår bra tycker jag. Men så hittade vi en buss som matchade mkt bättre så vi skulle slippa gå så "långt" ;) Som Martina skrev så hade vi en trevlig hemresa med. Metro med horoskåp och sen 3 fjortisar som snackar om sin dag sin huvudverk och daatata..trevligt :)

Hade en mkt underhållande psykologilektion med diskuterade olika roller man har som person.. +
Maritna (Mathilda)fick skäll  som har hänt en gång i historien och det var nu. ;) 
Mitt namn är Normer Wetterheim lr!? ;) haha

ska antingen sova vidare eller se ngn film nu hade jag tänkt :)

hejhej,

Kommentarer
Postat av: Agge :)

Tja Normer!!!!!!!!!!!!



så jäkla kul ;) Grr*

2008-09-03 @ 18:29:08
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/
Postat av: frida

JAG tycker iaf att Normer är ett väääldigt fint namn ^^

2008-09-03 @ 19:20:47
URL: http://friidagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0