;)

haha okej nu var det en vecka sen sist.. men har annat fr mig så hinns inte riktigt med ;). Men i fredags var jag och anna en sväng hos bella först och sen hos Lina. Överaskade gänget lite. thihi Sen skulle dom (Linn,Glaad,Albert,Linda,Lina,Mathilda och Bella) medan jag Anna och Annie åkte ner till stan.. Satt på donken en sväng o pratade med Annies vän och sedan Annas friidrottstränarevän som var vakt ^^ Sen tog vi ett bussen hem..

Igår så vakande jag typ vid åtta.. Eller först vid sju vet itne hur det kom sig men gick inte upp förrens åtta iaf ;). Laddade ner massa musik till mp3:n så ja kan flyga utan att lyssna på samma låtar hundra gånger. Sen sprang jag en timme och sen rehab en timme. Segt att stå där själv i garaget o böja sig lite:P Efter det pluggagde jag lite.. och sen kommer bror upp och vill kolla på film med mig. Han har blitt så himla go nu. så mysig :) Vi kollade iaf på Ensam hemma 2.
livets film lr ;) sjukt kul iaf. Speciellt tegelstenarnaXd

Idag ska jag först plugga nu innan jag ringer thea. Sen ska jag träna med henne och efter det ska vi baka i massor. Hon som kan sånt ska lära mig haha ;) skit svårt ju :S så det blir nog bra :D
Sen om Elli är hemma till kvällen så far jag nog iväg till henne :)

Inte långt kvar. åker på onsdag. o det kommer tta 14 timmar med alla stop och grejer. först stop i köpenhamn och sen i seattle.. Men fram kommer vi kanske inte mina öron bara.. gör så himla ont att flyga.

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Annaaa :)

(: skynda dig hem bara ! ^^

2008-09-21 @ 08:43:08
URL: http://annaafredriksson.blogg.se/
Postat av: Anna ;)

Grrr du äger på att baka babe :)

2008-09-21 @ 12:04:05
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/
Postat av: Linn

jag vill itne att du ska åka :(

2008-09-21 @ 22:15:38
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0