Längesen..

ja skrev något nu.. internet funkar fortfarande inte på min DATOR så har ännu en gång hasat mig hit för att skriva. haha

Har vart en trevlig vecka iaf. Elli och Affe kom hem från frankrike med massa nya grejer att berätta. och i onsdags var det överaskningsfest för ellsan.. vi kämpade som aset ja o agge i måndags i hennes lägenhet och städade och fixade. sen i onsdags medan ja och elli var och styrkade så var gänget nere i hennes lägenhet utan att hon visste det och gjorde tårta och sånt. När vi hade styrkat var ja tvungen att ta långt tid på mig för att emma micke o oskar skulle hinna ner. elli blev nästan förbannad på min slöhet men ja slöade på och försökte pigga upp bruden min på nervägen. sedan så gick vi ner och in i hennes lägenhet o det var en förvånad elli kan man ju säga :D

sen i torsdags var det skolfoto och sedan direkt efter åkte ja och klippte mig coh agge följde med :) blev ju en aning kortare iaf^^ thih men håret var ju äöndå påväg av så likbra haha. Sen efter det var ja o emmsan på möte. hoppas allt går som det ska och vi sblir nyklubbade ! berättar ju mer när de e helt klart lr så m,en vi testade dräkter iaf :)

igår åkte jag ner till göteborg. först en trevlig tur på a6 med emma där de visst råkade bli ett tröj köp. Sen åkte ja tåg med jonas till sandhem. Väldigt bra är han! Bra att snacka med honom. Sedan hoppade jag fram till micke o maria och hade sällskap med dom till herrljunga . och efter det sov ja ändå tills tåget stannade i Götebrog. när  ja kom dit så vandrade jag ändå till ullevi . Gick in ocvh hittade familjendirekt.. satt precis framför/bakom freestyle hoppet och mål hoppet. sånt himla läge :)) o så himla kul kväll! asså ja älskar att kolla på cross.. sista heetet höll ja på att gå ner på banan för ja var så inne i det o det var så jävla spännande med andrew short. var så himla långt bak i starten sen så bara plockar han placeringar!sjukt:) och freestyle tävlingen var ju inte att leka med.. så himla grymt. tänkte inte att dom skulle vara så bra men sen kommer andra man och gör en backflip o ja typ sjönk under jorden. kan ju säga att det var bland det roligaste på länge..

Idag så har ja varit i gbg hos moster och lille kusinen. var i allingsås en sväng och vandrade runt:) Mackan kom previs han har precis vart på dagsläger  där short va tränare. så ska kila ner nu o prata lite med grabben  :)

Ha det braa ;)

Kommentarer
Postat av: Agge ;)

Bäst värre :)

2008-09-14 @ 17:24:52
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/
Postat av: frida

hehe gullig är du!

2008-09-15 @ 21:34:22
URL: http://friidagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0