Snart så :D

Mm snar åker ja äntligen igen.. typ om en och en halv timme:D

Kan ju säga att baket i söndags blev as gott :) även om ja gjorde lite fel på vägen så fixade thea det o det blev bra ;) :D

I måndags var jag kvar hos Elli bus och pluggade och städade tro det eller ej ;) Elli gjorde mat med :) och sen åkte vi till A6 en sväng. Mycket trevligt sen blev klockan mycket tio i sex o jag skulle vara vid sanda igen vid halv sju. så ja satte fart mot utgången och då ser ja att bussen gick för två minuter sen och nästa skulle gå om 15. först står ja där men sen tänker ja att jag aldrig kommer att hinna så ja springer gärnet från a6 ner till stan för att se tvåan som är 100 meter bort men som tur väntar på mig för att jag springer ;) Helt svettig hoppade ja på och kom i knaon tid till träningen som var maxstyrka. Sen hem o pack o sova.

Igår skolan som vanligt förutom sa hejdå till alla :/ sorgligt.. men åkte iaf med anna och emma ner till stan. anna skulle köpa skor. Blev en mkt mysig stund med anna :) Sedan hem o pack pack igen!

Pratade precis med Elli o Agge med:D ElyoAn:)

Men ni får ha det bra.. tänkte skriva lite när ja e borta o grejer. haha

Kommer iaf sakna alla jävligt mycket rent ut skriket ;)
Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Agge ;)

Jag saknar dej redan!!! Kom du fram ordentligt eller?? !!!!<3

2008-09-24 @ 18:09:26
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0