Vaknat igen.. ^^

skrev ju att ja skulle sova och det gjorde ja med länge o gott sov ja :) behövdes men känns som om ja skulle kunna sova i flera dygn. så är mitt huvud.

En del klarnar
Saker blir frågande    
Annat förblir frågande    så sant. :)




Aldrig att jag glömmer dig

Du som stod så fin med blicken mot mig

Dina underbara fingrar mot mina tår

Dendär natten en dag i juni

Nästan det sista utav dig jag såg

Dendär glädjen jag kände

Jag som precis satte mig ner

Mitt huvud det värkte

och hjärtat det bara brände

när ja märkte

att allting vände

du kom från ingenstans om min

lycka blev sann

för en stund

innan den åter försvann

Den kvällen kommer nog alltid finnas i mitt hjärta

Du kom och satte dig vid mig

Även om jag inte var någon direkt speciell tjej.

Dina underbara ögon och ditt ljusa hår

Vi pratade då som aldrig förr

Jag var så kär att ja släppte en tår.

En tår för kärleken, en tår för livet, en tår för dig var självklart givet.[minne]


Så sant som du vill att det ska vara!

Ha det bra o  natti natt!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0