Aldrig aldrig fotbollsfru

aa iaf inte på tidig vår eller sen höst.. för fy sjutton vad kallt det är och vad det blåser!

Dagen började med sovmorgon där jag fick sjukt brottom även att jag ha blogga. slängde mig på moppen och iväg. Han till tåget och sällskap med julia och emma. Hoppar av stationen och en klackElli dyker upp!! Att hon vart snygg lr! hon spräckte isen nu är det fritt fram alla damer.
ekonomi med väldigt mycket jobb från vårat håll. Tagget börjar komma i gång nu.
engelska och sedan mat. crabbfish!? hmm .. nja inte favorit la.
mattelektion med en ny lärare.
efter skolan blev det massa planering inför en stor grej! love is shit, right!?

buss och tåg hem med linnea och en daimglass på stationen i solen. hem och somnade i solen som vanligt och lite körkortsläsande.
till iceman och kollade ut vad ja vill önska mig med bror och lite snack med tolle. Sjukt snygg rockstar tröja om man tar bort håret :)
Hem till familj och linnea och fredagsfika. Fix och seedan in till stan. in till roseenlund för att kolla när jöjje spelade.. endast en halvlek för vi frös som as! därav aldrig fotbollsfru denna årstid..
Snabb tur till Hot Asia och köpte med hämt mat till familjen. Tåg hem med Carl och sedan mat i magen.

Snart blir det nog film med bror efter att jag städat lite.

bbfn/


Kommentarer
Postat av: Martina

haha, så sant, love is the shit ;)

2009-04-17 @ 23:48:46
URL: http://maarooo.blogg.se/
Postat av: Linn

haha fotbollsfru som är min våtaste dröm ;) :D

2009-04-18 @ 19:28:34
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0