antikrundan

haha det är spännande det ja ;)

sov en stund innan och sen prat med mor och far. Farmors affär på lördag!? kanske kanske. kolla läget om ngt är slutsållt eller om man kan hitta ngt kul :)

sorry martina att jag itne hörde.. vart mycket där vid bussen jue :/

nu byttes visst kanalen mot ngt inte lika spännande haha..

Aprilskämt kan det bli många av hela april :D

Blondinen kom hem första dagen efter hon hade börjat i tredje klass:
Blondinen:
- Varför har jag lärt mej räkna till 15 när dom andra bara kan räkna till 10?
Mamman:
- Det är bara för du är en blondin.
Det svaret nöjde sej blondinen med. Nästa dag kom hon hem från skolan och frågade:
- Varför har jag lärt mej alfabetet ända till K när dom andra bara har lärt sej till H?
Mamman:
- Det är bara för du är blondin! Och det svaret nöjde sej blondinen med. Den tredje dagen kom hon hem och frågade:
- Varför har jag mycket större bröst än dom andra?
Mamman:
- Det är bara för du är 16 år.

Så helgen
Linnea
farmor
party med elli!?
johannaoanna dag

Hejhej/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0