Blåkulla idag kanske?

reda fått mess av agge att hon är på g.. ska ma häga på? mm.. frågan det kaske ;)

Igår var mycket bra! först kommer ma dit till elllis lägehet med hur mycket glatt humör som helst frå alla tre håll. Sedan kilade vi ästan direkt till racket för att sola. vem trycker in nödstopp.. hmm fick springa upp till lille mannen och fråga hur jag skulle bete mig.. Sedan tog vi bussen till willys. massa sallad och kycklig blev det som vi sedan åkte hem och gjorde mat på. sjukt gott o nyttigt la ;)
Kollade på fucking åmål medan vi åt.hahah den är go den.

sen kilade jag ner till min teorikurs.

o när jag kom tillbaka blev det plättar med sylt :D + snack + film + tagg! Det var en bra dag, mycket bra dag!

körde lilla bilen hem får vi inte glömma.det blir nog kalas.

idag blir det mest städande tror jag. tänkte gå ut och gå en långtur eller springa.. får se vart tagget ligger. teorikurs som vanligt ikväll med..

ha d chill /

Kommentarer
Postat av: Anna

Myspys bruden :D :D :D :D :D <3

2009-04-09 @ 12:00:00
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0