Glädjen som..

..försvann med dig..
 Men ja fann den igen när ja tänkt över saken lite! Palla vara ledsen mer, palla känna sig övergiven, palla allt som har med kärlek och göra lr!? som sagt orkar inte mer av den saken på väldigt väldigt väldigt lång tid framöver. Känner att nu har det gått så här i ett halvår.. upp och ner, rädd, övergiven, kärlek, rädd övergiven.. fram och tillbaka. Det är ngn där uppe som inte vill att jag ska ha det bra på den fronten.. men vad gör man. det är väl bara att tacka och ta imot det som är bra iaf!? Ne nu ska ja iitne gå på ngn himla gulligull skit! Och ta tag i allt som är värt att ta tag i! :D

igår var det mormor. lite släkt där och så är alltid trevligt och massa fika. Men vem kan knappt äta det.. har en förskylningsblåsa eller ngt innanför läppen så kan inte äta ngt typ.. perfekt bantningsmetod för den som satsar på det.
sedan var det städning i gränsen för mig och morsan. något som hade vart gött hade ju vart och schteka som bror igår.. nee men får hoppas solen är på g hela dagen idag också!
Ska ge mig ut och springa strax iaf.

9 dagar kvar till 18 med :) Det är bra.. Jennie gav mig present igår. målardukar :D precis vad som behövdes!

Känner att det är många som är saknade nu såhär på lovet.. men imon är det skola :)

Men ha en bra dag idag!
bbfn/

Kommentarer
Postat av: Linn

den som inte vill ha johanna wetterheim är ju dum överallt! :)

2009-04-13 @ 14:26:34
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0