Gott och blandat

skulle jag vilja påstå att det är idag. Martina kommer snart!!

Staden innan först med lilla syssling som snart växer ikapp mig :O först kikade jag när hon dansade sen vart det kik i alla skoaffärer och sedan mötte jag mor. Gick en sväng på stan sen körde ja mycket i staden.

Men hälen/senan mår inte bra det är inte nice. Är så himla fuckat rädd att det ska komma tillbaka och bli som förra året. Så sjukt konstig känsla.. Det kommer ju hålla på såhär hela mitt liv och ja inte gör något.. eller så blir det värre.. Måste väl finnas ngt set. operaton eller ngt sånt.. knölarna gör ont och jag kan itne ha åtsittande skor.. vågar itne ens testa och ta på löparskorna.. Fan :/  Varför ska nästan inget gå min väg.. Får gå till doktorn ngn dag och se vad han säger.. vågar itne ha det såhär.. tänk ett liv utan skor sen om det skulle gå för långt.. kronisk v'rk . Inte kunna ha mina favorit skor. inte kunna  skor. min passion!! testade klack innan.. gjrorde ont så var bara att ta av. testade conversen o samma känsla. kommer få gå omkring i mina freddie skor och sandaler hela våren säkert.

Det är inte meningen att jag ska bli ngn idrottare, men vfr i hela friden blev jag skoälskare!?

Men martina kommer snart ju. får stå med två ggr så det uppmärksammas extra mycket! För det gör mig glad.
Gick nmligen nyss in i en egen deppperiod.

nu kommer hon ! hejhej/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0