Hello sunshine

Sol och sjukt blå himmel! allt är världans bra förutom ont i halsen..  men det gör absolut ingenting. Det är ju verkligen vår :D

Bara på en timme så blev mitt rum på nytt ett bombnedslag.. men jag skyller på min datorjävel.. pang bom av på den igen :S wtf.. aja den gick och starta denna gången iaf. men fan ja fick ju den i förrgår..

blv aldeles för sent igår. först hade mor en fitlinekväll. marie + syster kom och föreläste typ. alltid lika intressant. linnea vart här och anna kom med efter ett tg. trevligt med sällskap.. inget pluggande nej.. alla åkte hem ja sätter mig och skriver om ASU.. hmm asuttern!? jahadå.. spännande svenska lektion kan det nog bli tror jag.  men akta han bits.
somnade typ halv ett som jag verkligen inte är van vid och vaknade runt 6.. kände att träningen vart utesluten och sovmorgonen lngre.  men skrev klart om uttern sen frsökte ja plugga lite på naturen men gav upp. det får gå om det går mn ja lär serre ångra mig om ja inte får g...

aja solen skiner så vfr itne va glad :) även ed prov så har jag längtat till denna dagen :)

vem var inte sugen på pumps i detta vädret :O ;)

SKa kila ner till bussen nu där anna förmodligen kommer sitta.

säger bara lycka till och
då säger vi såå hej :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi bra avslutningsfraser där ja ;)

2009-04-01 @ 15:09:50
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0