JobbARN

kan jag ju inte påstå att jag är.. Men vad gör man inte för lite mer pengar iaf. jobbade bara tre timmar men tillräckligt för en kväll.

Snack om mitt rum planeringen innan. Ser ljusare ut nu faktiskt. men måste sälja min garderob för vi har ingenstans att göra av den. Men ingen vill väl köpa en sån!? hmm jo folk köper allt säger pappa. så ja litar på honom. så fort den är borta kan det nya sätta fart.

Vad hände när jag kom hem från pappas jobb föresten.. jo ena bilen är borta. Den är såld :O ;) ooh. att vi försökt sälja den läge lr! kanon på det men hejdå lilla audi.. Så nu tycker jag vi köper en gammal goding som jjag kan köra runt i sen.. eller en audi a3 är ganska go.. mm.. ja måste ju köra ngt? annars kör jag runt i crossbussen haha.. det är la nice. det är det inte!

Ska ner och äta lite nu. familjen är ute och går..
hejhej/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0