Livets liv..

Det är sjukt vad bra och roliga vänner man har till och börja med ;)

Fast dagen började ju inte så utan det var ju bara til att pallra sig upp till tåget och träningen..träning som var förvånandsvärt kul faktiskt men träningsverken lär vara olidlig imon.

Lång mat och massa snack.. mat som sagt och lite mat fick jag allt i mig ill slut.
svenska efter det där martina blev ett iv:barn.. ja vad ska man säga. Detta satte sina spår så hon skolkade från naturen :O okej hon var inte ensam utan jag vart strax bakom henne ;) ner till stan och möte av emilie :D längesen som sjutton och det blev en trevlig tur på stan. ett par skor blev det. endast för att jag kollade ut dom innan och för att dom var så söta. ljusrosa :) har två till på gång som är sjukt tagg på men måste bara skaffa fram pengar först ;) haha
tillbaka till sanda för att spendera tiden där ett tag. sedan till teorikursen. Var lite av offret idag eftersom jag rynkade pannan och han frågade om jag inte fattade.. sen frågade han det hela tiden ;) nice vart de la. haha

Hem och med mor min och handlade. Agges plättar blev det i affären bla. !
när jga kom hem hade pappa köpt en salva som ska hjälpa mot blåsan  jag har i munnen. känns redan bättre och jag kunde äta min mat för en gångs skull!  tack för det ja ;)

nu ska jag kolla lite på sidor om papper.. natur arbete som vi smet ifrån måste ju göras lite iaf.


Ännu ett dagens motto: Alla kan tro att man mår bra över något som verkar självklart men i själva verket är känslan den motsatta.

ha d chill/

Kommentarer
Postat av: Anna

Plättar for life :D

2009-04-16 @ 06:28:56
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0