Sol igen!?

mm kanske vem vet. Det kanske finns en sol där bakom..

dagen har börjat..hmm började kanske. iaf med träning. löpning med ellii och co i skogen. kändes ganska segt och det är vi nog två om att känna. men väldigt trevligt sällskap iaf!
dusch efter det och sedan ekonomi..
mat sen natur.. vilka gjrode pappersfigurer ;) ja o bella.. och vem har lånat med sig boken hem :O du att jag har gjort det eller! så nu kn jajg bygga pappersfigurer för fulla muggar och jag kommer bli grym!
svenska efter det. sista svenska lektionen vi får gå till tåget tyckte våge att det var idag. bäst att ta vara på den även att jag nte skulle med det tänkte jag.
Ner med linnea till stan och vasas påtår för fika. Fram med alla mina enkronor och köp av en kokoskladd. Trevlig pratstund om massvis ända tills det var dags för teorikurs.
Den gick som vanligt sjukt fort och var hemma en stund efter det. Sedan kilade jag och träffade anna. Mycket nice eftersom det inte var igår det;) Bra kvinna det!!

Men nu är Martina och Anna hemma iaf!

Bra prat och därmed glad johanna! Tack :)




Dagens motto.. Man får inte reda på något och man inte frågar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0