solklart!?

njaa.. kom igen nu hv!

annars så är det väl kalas! linnea kom till mig idag. riktig trvlig dag med henne :) vi var sjukt duktiga och gjorde nudlar och wook men inget plugg.. in till staden vid halv fyra.. skulle ju vara vid teorikursen vid 5.. hmm en tids väntan men bra prat med elli i telefonen iaf!

sedan kom mor och hämtade mig. åkte till thea där det blev massa efterlängtat prat om allt och inget. TEstade deras linser med haha. sjukt vad stora ögon jag fick iaf.. jodå och kärleken till mac blev ju inte mindre med hennes dator i knät!

Hem med en sur mor.. hv påverkar hela henne. så nu har ja inte sagt ngt meer till henne.. bara massa tjat ju!

aja imon blir det efterlängtade ElYoAn dagen :D bara mys hela dagen och solning på racket ofc. Super kommer det att bli!

och bra för att folk har åkt till Italien..som där mini lyx. fast vem vill inte vara här hemma och gotta sig i vårvädret ;)

men du vad hände nu när jjag prcis skulle skicka iväg detta inlägg. jo lilla mor kommer och ber om ursäkt ;) nu kan jag sova gott jag med haha :)

puss o natti med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0