Söndag

Lite tagg med musik just nu. Ngn gick ju upp vi halv åtta och åkte och jobbade. Ngn är också då väldigt trött! men hemma nu och vad har hänt!?


Jo mor har friserat min växt Xd haha ja stackarn hade ju så slitet hår.

Igår var det grill med linnea. Ingen aning om vart vi skulle ta vägen.. hmm seriöst vätterstranden med alla fjortisgäng? njaa.. satte oss la på gränsen, alltså där inget folk satt. Perfekt med min högtalare i detta läget. Seriöst as mysigt. Sjukt gott kött, musik och kortspel. Sen kom jöjje och hans vänner. Var med dom lite sen gick vi hem till jöjje i väntan på min buss.
Ett bussen hem till habo med andreas ikväll igen. Hoppade av vid sporthallen och vandrade bort till erik henke och gänget.. men vad gör dom hos en 93:a :O? jo vars det är la najs. Det var det faktiskt för dom små höll sig ngn annanstans. Erik och kasper följde mig hem sedan och sen vart det slut på den kvällen. Så en mycket trevlig kväll blev det, från början till slut.



Snart kommer farmor o co, då blir det firning och massa prat :D

SOLEN är naajs :D

there's still a little bit of your taste in my mouth
there's still a little bit of you laced with my doubt
it's still a little hard to say what's going on

there's still a little bit of your ghost your witness
there's still a little bit of your face i haven't kissed
you step a little closer each day
that I can´t say what´s going on

Kan ju inte säga annat än att jag inte vet någonting!

bbfn babes/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0