DamnIt

faen va sur jag blir. upp till pappas jobb för att jobba. har de lagt dit ny plast!? NEEEJ! så åkte upp i onödan. gailet arg blev jag. ja som hade planerat en hel jobbkväll :/

började med en trötter johanna. visste varken ut lr in. allmänt trött. träningen kändes hur seg som helst ville bara att den skulle ta slut och räknade verkligen neråt efter först intervallen.. men nu när ja inte ska jobba kan ja ju kila ut och springa en sväng.  hm vi får väl se.
sen blev det matte. moyo o ja vart en väldans team idag på lektionen. hög nivå för tusan!
info och layout efter det. sicken tur att jag fick ha det. lång håltimma va nte det ja ville ha käde ja. så till slut klämde de in mig. hoppas jag får vara kvar bara. fick ju en bok iaf ;)
mat sedan med anna o bella och sen lång timme/timmar i meddan med trevligt folk :) mkt skämt och lite matte.
efter en lång väntan blev det engelska med ngt störande moment!!!!!!!
skule haft drama sedan men nee han var sjuk. hem med jonas på tåget och hem till nisse direkt typ. snabb keek bara. han vart helt gailet kissnödig när ja kom ner så som han skällde. haha

lär nog åka ner till honom ikväll igen :)



ha d najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0