inspirerandetankar

njaa men lite vettigt kan man få ur folk ibland.;)

trevlig dag i skolan. började med info på träningen och sen blev det matte c. bok och sånt. hem med bussen direkt efterosm tandläkaren. somande direkt när jag kom hem och vaknade precis innan ja skulle gå ner. inga hål inte.
sen hem o laga keek åt mig o bror. ner till nisse en snabbis och gav honom keek och sen ut o gick en sväng. stackarn är väldigt ensam.
sen blev det iaf en sväng upp till banan. sjukt naaajs att åka idag. va gälet trötter i armarna, för sjukligt va djupa gropar det blivit. värre och värre för varje gång faen. de måste börja släta den. suget på sandbanan var ngt större idag.

imon tänkte jag ju jobba men har kommit fram till att ja ska låta mig ta en lång sovmorgon i stället haha. jobb på torsdag istället. kan tänkas låta bra det!

ner o äta lite nu.bbfn/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0