JobbaSönder

nee inte direkt men ska jobba två timmar o lite till nu hade jag tänkt. ska ju ha "spänningsdagar" med anna o martina idag och iimon. oooo! vädret förstör ju en aning faktiskt ;) nee då! fett najs.

har tänkte i genom min budjet och om ja fortsätter kämpa på jobbet så har ja snart råd med en systemkamera. okej hade väl tänkt köpa den vid jul ändå,jja menar julrea ;)  det blir nog bra. riktigt sugen är jag iaf.

onsdag blir det upptaktsläger - nollning
torsdag ettorna börjar - nollning
fredag vi börjar och sen jobb sen party
lördag- jobb sen klassfäääst
söndag- jobb

planer är ingenting, planering är allting

har föresten kommit på att ingen tatuering innan jag vart aupair.. tänk att sumpas en fmailj för det liksom..men ja vet vad ja ska göra,så göra ska det göras:)
men måste kila pappas jobb om 20.

nollning08

tjing pååt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0