Rädslan

som ja trodde hade försvunnit..Det där svåra o jobbiga som ja trodde jag hade glömt. iaf till ytan.fuck mother fucker va det löstes upp.. Fortfarande inget svar o det gör mig illa till mods..
ja vet att jag inte behöver bry mig o dadada. ja har det bättre.. dadada.. men kan inte hjälpa det! känner mig värdelös småsmå  korta tillfällen dagen runt.
jag är kontrollerad rakt i genom och jag vet inte om det fnns ngt jag kan göra åt det!
ja gör det du vill, ja känner det du vill att jag ska känna. I´m fucked up o ja menart.
Jag låter mig dras ner längre och längre ner o aldrig att jag tänker nå botten igen.. no way!
men hjälper fan inte hur mkt ja än pratar om det.. det går omkring i in hjärta dyget runt ändå..
Det är som ett myggbett, rätt som det är börjar det driva en åt vanvettet! baaaaaaaaaaaaaaaah!

damn va hatar att känna mig fast av dig!

bbfn/

Kommentarer
Postat av: Martina

jag har sagt det förut, och säger det igen,

DU ÄR BÄST! :D <3

2009-08-14 @ 16:26:39
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0