release me

jo kan va så långt på känslosträcket jag kan sträcka mig ikväll.
jag och martina snackade känslor och det är mkt känslor i luften. bra dåliga mellan o medel.

vissa saker förstår jag itne emn jag hoppas de tinar upp dig väldigt fort så att jag får en förklaring på ett och annat.
jag är iaf glad nu så vfr försöker vissa ruinera mig på den saken. ;) hmm ja

doktorn idag.. fattade knappt vad han snackade om och det slutade med att jag trode det var 1:a april.. aja svaren kommer om ngn vecka. allergisk?! hmm sen iväg till nisse. snabb gång och sedan upp till pappas jobb. ny plast och 6 pallar gjorda. kändes mkt bra men blev aldeles för trött. pontus kom och höll mig sällskap ett tag iaf. najs. sen blev det hem och power nap och sedan hämtade maartina. medellångpromena med nisse o henne. lång för honom kanske för när vi kom in ville han inte ens äta för att han vart så trötter. haha
tillbaka hem till mig och sällskapsresan 1 och 2 :) mys kväll helt enkelt!

imon blir det jobb en sväng och halsen inte känns tänkte ja antingen åka cross lr springa. we´ll see :D
men sova nu kanske. jodå sa att ja tror det. puss pååt

Kommentarer
Postat av: thea

johanna jag ska börja med cross country! haha... vi får se hur detta går ;D de e typ terränglöpning.

alltid bra att snacka om känslor. så man får se ur sig på ett sätt lixom :)

<3

2009-08-29 @ 01:47:27
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0