Sooolen är här

i våra mörka tider. strålar så najs på en maark där vi går..
hmm om omgjorde julen är här.. dööö vad ja beter mig cp nu för tiden. men det är naajs.

i söndag skulle jag jobbat.. maskinen fuckar sönder ja får åka hem. sen hem o packa för mormor. innan ja åkte dit åkte ja till jocke en sväng kortspel o massa tjöt. najs det haha :)
till lina en kvickis o hämtade mina saker. myskvick prat och sedan iväg till mormor.
mormors pankakor välkomnar mig o sen vandrar vi lite, kollar de nya fölen o sånt.

måndagen vart ja kvar där. hade lite koll på "ligan" som cyklar omkring o busar i fingal. jo tack mina små sysslingar. satte dom vid tomtar o troll filmen. hahaha
L: det finns väl inte troll här?
Jag: nee vi har inga troll i sverige.
G: vad tur.. men vfr ?
Jag: för att vi har så mkt sol. ni vet dom blir ju till sten om dom kommer i solen..
LoG: jaha..

sen när vi går en sväng.. men är detta troll (pekar på en sten)
ja: jaa fast iitne längre. men för massa massa år sen var det det!

hahahahah. men så söta.

sedan träffad ejag sofia på kvällen. naajs!

tisdag. o så gott att gå upp vid 7 :O okej ja ska itne klaga. tänkte på martina bruden nu som börjar vid sex hha.  stackare :)
iaf så gick ja upp då o åt. sa hjdå till jennian som skulle emd mor o shoppa ullared. sen blev ja o mormor plötsligt barnvakter åt erik. jag gick ut o sprang en sväng och sen försökte vi få i erik att. haha. luring o sjukt smart är ungen!
sen gick ja o lillen o hämtade tidningen åt mormor också... va är han 2 år typ o hämtar tidnignen o ger den.
sen kom sofia vi spanade in våra gamla kojor. as softa är dom o shiiet vilka planer vi hade. synd att dörren o luckan trillat bort..
sen gjorde vi saft av körsbär..hahah. lätt goaste lr.. njaaae.

cross på kvällen o gick cäpe bra :D nu äre tagg ännu mer faktiskt. liten svacka har det vart men nu är ja redo. naaaaaajs ! :D

idag blir det kanot med familj :) dom firar 20 år som gifta små päronen :)


sen så ska ja nog träffa ellsan också :) hoppas vi på där ja!

jaa linn mer bilder :D skicka ngn dagsing kanske;)

ha en bra dag!  ;) tjing pååt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0