trötter

men kan itne sova. helt sjukt att jag hela tiden vakanr tidigt även om jag inte sover mkt. trevligt trevligt. njaaa.

kom hem igår efter en sjukt trevlig kväll med martina. först kortkort på bongo sen en runda på amor o sen till bellish en sväng och efter det lite överallt. min mobil la av och puk-kod efterfrågades. faen. men bra ändå vart det!
lite ol på vissas saker vart ju inte det bästa med kvällen iaf så att säga. in på donken och keeeeek. chicken wrap som vanligtl sådär om kvällningen . sebbe med gänget kom och gjorde oss sällskap till bussen. trevligt!

idag blir det jobb tänkte jag. måste få en del gjrot där uppe. sen springer jag en sväng och sen klassfest hos bella med hatt-tema. naaajs!

ha en trvlig dag

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0