Dagen innan dagen med det nya året som avslut

najs lr något i den stilen skulle jag säga. men det är mkt som ska hinnas med idag.. städa städa städa, sätta upp en grej, göra staden med martina, sola med martina, pulkarace med martina också, revansch?, myskväll med angelica och anna. :)
Jaha det har väl hänt en del spännande.. i förrgår var ja med grabbarna (alltså min bror, han vän, mattsson + polare och anton) i malmö. Superx dax och det var helt enkelt sweet. Helt sjukligt vad sugen jag är nu. vet ju vad ja vill med mitt liv.. hahah ... race ner och det gjorde att vi var där runt tre istället för halv fem..men det gjorde ju inte så mycket eftersom vi efter det körde vilse i stporstaden.. iaf så har vi nog sett hela malmö nu efter vårt långa försök att hinna arenan genom att följa gpsen.. träffade lite annat trevligt folk vilket aldrig är fel det heller! alltid kul med nya kontakter också.
Vart hemma runt fyra så det var rätt schletet att gå upp igår.. bestämde mig för att inte tävla. humudet var ej på topp och inte resten av kroppen heller.. jag åkte istället in till staden med martina. träffade malin där med och vad intressanta saker man får reda på efter ett tag.
Hemma kväll med martina sedan och det blev lagning av mat och sedan massa "fjantande" på datorn och saker som aldrog kommer nämnas. förutom att jag vann mot en person som ja ............... :D hahaha
SKIP-BO spelande efter det. Mitt bästa inköp på länge känner jag. man hade glömt hur najs det var att spela det !
Nu dagen till ära lyssnar kajg på lugn musik och borde sätta på tagget så ja kan sätta fart med allt snart. staden om en och en halv nämligen.... haha
bye bitches /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0