Fredagsmys

Måste börja med att igår.. min kära vänn har tagit körkort och lurade alla med att hon hade spytt hela natten :O Fräckaste men så kuul nu :D GRATTIS BRUTTAN!

Igår började det även med lite träning med Sofie. lugnt verkligen. Sen matte prov. inte det underbaraste man kan göra men gick iaf så får hoppas att det gick bra.
Draman var ngt av de roligaste lektionerna faktiskt, lite tix och så var skrattet igång.
Efter skolan åkte jag och Elli ner till staden för en fika som blev väldigt lång och mysig. Nästan 3 timmar av massvis med prat och gotte. Brabra :)

Idag så har jag läst lite i svenskan. tandläkaren först men fattade inte vad de sa eller något. aja.. får väl se vad ja gör åt saken.
men som sagt lite anne frank läste jag samtidigt som jag tittade på tv. väldigt go dag måste jag säga. mor min var hemma och jobbade idag så vi gjorde mat tillsammans och massa prat. Vi gjorde även en efterlängtad beställning så min nya partner kommer omkring den 15:e december. Längtar något sjukligt.

nu är det snart utgång med linnea. Taggen på att dansa här hemma är på noll. inga kläder för dans heller för den delen..men att festa till det lite tackar jag inte nej till. typ amor !?

Några spännande veckor att se fram imot kommer det nog bli också ;)


bbfn/W


Kommentarer
Postat av: Martina

jag är bäst på att luras :D

wiiiiiiie :D:D:D:D

thanks vänni! <3

2009-12-04 @ 18:15:00
URL: http://maarooo.blogg.se/
Postat av: Linn

tror jag kan känna känslan av hur det var att ta det kortet. känns som om jag upplevt den känslan ;)

2009-12-14 @ 23:26:53
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0