Måndag

morgon.. egen träning idag. vilket innebär sovmorgon och träning till kvällen i stället. Sweet
Sen blir det skolan i två lektioner. ner till staden och banken. nu jädrar tänker ja få dem att ge mig ett visa kort!!!!
sen blir det hem, lite plugg i ngn timme!?
tränare sen till kvällen och sen en självklar måndagspromenad.
fy fan om ja inte drömde i natt.
låg och tänkte lite lugn och fridfullt på nedladdning och att jag kunde använda min damla dator till det.. sedan det äckligaste på länge. ligger på sidan och ska lägga ena handen under kudden. då känns det som om en hand lr a typ två fingrar greppar tag i ett av mina fingrar. Ja är nästan säker på att ja var vaken för i natt sov jag typ ingenting och jag hade ju precis haft en konversation med mig själv. Kollade under men inget där.. hmm vad ska vi tro?! flytta sängen ?  jag tror på sånt här. Men måste det hända när man ligger och sover..fi fan. haha

Ljudet av ett annat hjärta

ha en bra dag/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0