Sweet

lov. kan det bli bättre.. hmm mja men inte just nu! sjukt härligt och att man känner en stor frihet nu.
Idag har jag varit på julavslutning. Inte så mycket folk men trevligt iaf.
Jag och martina fick presenter av mackan o glad Xd livets flock fick vi! haha ;)
sen åkte jag martina och toobe ner till staden för att fixa de sista julklapparna.
Babyproffsen där vi gick lös kan ja ju säga. Underbart att man saknar o va barn ibland. så mycket man hade kunnat tänka sig att önska sig haha. Aja köpte med mig skipbo och uno så ja blev nöjd iaf.
vidare ner till max för kek och sen blev de staden lite.
hem och fixade några armband o sen lite städning.
Varför börjar jag alltid städa i lådor innan jag städat upp det som är på golvet.. hmm mitt rum ser värre ut än när jag började. vi fan vilket jobb.
Men nu ska ja tagga upp lite. SKa snart iväg till hallby för en skidtur med pappa o kanske bror.
Nu ler vi tkr jag





bbfn bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0