mm..

att jag är tillbaka elli ;)
Allt för din skull och för att du är min enda trogna läsare typ haha :D

Mysig kväll har det varit. Väntan på anna o snack med pojkarna på stationen. När anna kom blev det solning på atlantis och sedan hem och slingsling hennes hår.. Det blir nog bra efter en silvershampo omgång. ne men ja tkr det serre är snyggt men hon är kräsen lilla anna! vi testade även en slinga på mig. HAHAHAHA ngt annat kan man inte säga;)
Sedan kom martina och först gjorde vi mat och sedan blev det film "Collage" .. Sjukt rolig o äcklig film. Humor var det iaf.

Sitter och väntar på mor o far som är på Harry´s med crossklubben.. trevlans för dom. men dom kommer inte förens om 1 o en halv timme..  lång väntan så blir nog te att sova.

Imon blir det te att springa en sväng och efter det plugg! Till kvällen blir det att åka till Elli där spännande saker kommer att ske! :D


Kommentarer
Postat av: Martina

storbloggaren ju ;)

jag är faktiskt också en ganska trogen läsare :/ kollar nog nästan varje dag ;)

2009-03-01 @ 10:00:23
Postat av: Elli

Ja klart jag kollar varje dag;)spännande kväll blir det^^

2009-03-01 @ 12:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0