27

27 27 27 27 27 27 27... osv..

Finns inget annat i min hjärna ikväll :/
Tog ett bad nyss med film och ljus o sånt :) Bara ta det lugnt behövs.

Dendär kramen vill jag ha. Det är otroligt!

It´s my life
it´s now or never
we aint gonna live forever..

Vänta vänta vänta vänta.. Jag vill så himla mkt men vet inte om jag orkar..

Att vara go..It´s only you!?

Behöver göra så himla mycket.. städa, plugga, träna.. allt som jag just nu inte orkar alls. i stället sitter jag här..
hmm får tagga upp med lite musik ;)

Ska ta tag i mitt liv ännu en gång och gå ner och kolla tv:n ;) :D haha

Hejhej/

Kommentarer
Postat av: Josefina

Måste bara till lägga att jag nog vet vad 27 står för ;) haha

2009-01-23 @ 22:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0