Att..

jag har pluggat idag är sjukt!! ändå tills nu har jag pluggat. så om det blir g imon slår jag mig själv och äter en bulle!!
Iaf trevli kväll med endel trevliga händelser som också var förvånande och vissa lite roliga. haha

Att längta är härligt
Att sakna är förfärligt
.. förjävligt och hemskt tom..

Det är helt sjukt att när första gången jag såg dig

Så var det någonting som hände inom mig

Dina fina ögon och ditt leende så underbart

Allt kändes bra inom mig och det kändes som en ny start

Men det fanns ett problem

Som gjorde att ja kände mig som ett troll som av ljuset blir till sten

Det fanns någon annan där

Någon annan som borde gjort dig sådär kär

Vi pratade om allt från er till oss

Mina tankar försökte leda mig till att det skulle bli något förstås

När sedan pausen kom och vi skulle träffas en gång till

Så blev ja ännu mer rädd och hjärtat stod still

Men det var bra att allt var lugnt

Då kändes allt seriöst men också väldigt tungt

Att inte kunna pussa på någon man tycker om

Är nog samma känsla som att få i sig en hel flaska med rom

Jag ser dig hela tiden

Och känner fortfarande känslan av dina läppar som mot mina som känns som siden

Hand i hand som sedan blir lite mer

Från mitt håll är det kärlek och massa mer

Jag vet ju så mycket men ändå ingeting och det är det som är fel

När ja tänker på det blir ja bara orolig och stel

Att inte våga ta upp det för att det känns som man tjatar

Att vi bara tar upp andra saker när vi pratar

Allt börjar på mig bränna

Om ja inte snart igen får dig känna

Jag saknar dig redan så sjukt mycket

Och ja hoppas snart att det går till ett nytt kapitel efter detta stycket..





bbfn babes/

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är grym Johanna!! <3

2009-01-22 @ 07:03:43
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0