dagen som är den..

rastlösaste jag varit med om.. iaf tiden efter jag åt. jag helt enkelt bara satt och tittade. hade inget direkt och titta på men aa. men imon kommer jag ut lite iaf. det behövs. ensam och rastlös blir man ju här hemma helt sjävl.  familjens tankar på att emigrera till san fransisco/walnut creek Xd hahah värsta seriösa med o kollar internet o grejer.. haha störda. men det hade varit livet. finns serre inget finare ställe. okej har ju inte vart överallt så kan ju inte veta men ändå ;)

Skor skor och skor vandrar omkring i min hjäärna..alla skoaffärer har typ 70% rea och jag har köpförbud :(
om livet är hårt så gör ju inte detta det bättre!! haha

kort o ointressant inlägg men har som sagt inte gjrot ngt

bbfn/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0