god morgon hemma

beror väl på hur god man kan säga att den är.. itne för god.drömde i morse om hur min dag skulle se ut. men än så länge har den inte följt drömmen.. för isåfall hade ja ite vaknat än. så min dag har börjat lite vrickat. ja vet itne vad som är dröm eller verklighet haha. sjuk.. trodde jag ahe feber när ja var ute och gick igår och innan det frös ja som ett as här hemma så var därför ja gick ut. och det hade j ju typ när ja kom tilbaka sen med så..
gick iof ute i regnet. me vad annars skulle jag göra aja så sjukt nu. halsen har ja ont i o huvudet känns som något som bara vill falla längre o längre ner.. finns liksom inget slut. 
snart kommer pappa  med mat :) han är bra just nu min pappa!
på tal om pappa så lyssnar ja på "papa roach" för fullt. och dom är så jävla bra!
okej hallå nu kom pappa ;) ja går men ja kommer tillbaks som ELAN säger :D

Sometimes it feels like the world´s on my shoulders
everyone´s leening on me
sometimes it feels like the world´s almost over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0