Godmorgon..

lr godmorgon ;);) Hoppas alla hade en trevlig kväll. Jag har en sjukt behövlig även om det skedde saker på vägen.
Tagg hos elli med agge och martina :) Brudar är bra! Sedan kilade vi till Linn och Lina. Två blonda sjuttonåringar, ojojoj ;)
Jag och Elli gick, men vi kom till baks :)
Denna kvällen gjorde mig säker på att jag har glömt och på vad jag verkligen vill ha! Även om det kanske inte är det bästa sättet och ta reda på det så är det nog det "bästa". Annars hade jag fortfarande haft den frågan inom mig.. andra hade haft sin frågan inom sig till efter detta inlägg. Men som sagt jag hoppas på en person. En underbar sådan.. och jag lovar, jag kommer ihåg allt från de dagarna med honom.. han har satt sig som ett klistermärke, hmm kanske mer en tatuering.
jaja ja ger itne upp än och efter snack med arre vännen så bev humöret lite bättre på den fronten.

Äntligen frisk med :) kanske inte helt men tränarfrisk iaf :) så imon blir det träning.

Endel verkar itne så glada åt det som hände men jag var tvungen, för mig själv.
Vare sig ni tror det eller inte så är jag glad, gladare än innan. för nu fallar allt på plats typ.
jaa det är ju sovandet som fattas.. hur jag ä´n gör så ligger jag där under täcket, väntades på att jag ska somna. Varför går det inte.

aja. ha en kanon dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0