Gog morgon lr ;)

nee ja är inte sjukt trött idag :) tror faktiskt att det är ett sånt magnetiskt fält ja sover i för huvudet känns som sten.

igår var det väntan på tåget med sebb o sen skola. Linn fyllde ju 17 :D buss hem med martina o sebb. haha det är ju verkligen bästa resesällskapet man kan få:)
sen sov ja tytp direkt när ja kom hem tills mamma kommer in vid sju och vi ska äta. efter det tog jag det bra lugnt och målade en del. har himla mycket idéer nu så får skynda på.

idag vaknde jag precis. lite halvt stökigt i mitt rum ser jag. haha jag fattar verkligen inte :S aja städa då kanske. o ja städar ju inte jämt redan :O men äta snart, sen färgaffären. ska flörta te mig lite färg så ja kan måla vidare.

ha en bra dag:)



bbfn/

Kommentarer
Postat av: Annna :)

haha johanna du städar jämt ^^

2009-01-10 @ 18:14:21
URL: http://annaafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0