hahah..

hmm jag kunde sova länge idag.. chocken är här. ne men vakande av att morsan kom in på itt rum och sa att ja var tvungen och äta. fast egentligen började dagen klockan sex på pappa kom in. ja gick upp och började göra mig i ordning fr att gå till skolan, men sen bara.. va håller jag på med. Ofta jag kommer orka en dag i skolan med detta partyt som pågår i mitt huvud.. så jag tog av mig o gick o la mig igen.. sen vaknade jag av morsan.
hon skulle till gymmet nu på lunchen för hon jobbar hemma idag sen skulle hon köpa med ngt att äta till oss.
Så sen jag vaknade har jag jobbat i matteboken ;), läst engelska boken;) och övat lite på ekonomin. sjukt som det låter men sant. Vad har hänt !? Joo, jag är glad igen, jag sover igen :)

Nu är det bara huvudet som stör mig och näsan litelite annars är jag snart frisk :)
så hoppas ni har en bra dag i skolan.

nu ska ja spela guitar hero på mobilen haha. brorsan kom in o skickade de till mig i morse så ja skulle ha ngt att göra.
Hallå inne i spelet :)

bbfn/

Kommentarer
Postat av: Josefina.

haha GH på mobilen är livet ! xD

2009-01-16 @ 16:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0