hmm bättre?

jaa du.. sovandet är inte det iaf.. eller somnar alldeles för sent.. går ändå o lägger mig tidigt. men det tar seriöst minst 1.5 timme att somna :S men iaf så sov jag till nio idag. vaknade av sjuk huvudverk bara. Flög halvt upp och ner och dog en huvud tablett. bättre nu men tabletterna har en förmåga att intte helt hjälpa på mig.. näsan är värre och halsen med :( 

men  hallå är det inte solen som lyser och himlen som är blå idag!? jo så jag ser det som ett bra tecken :)

Idag blir det väl matte och sen full frys.. ;) får hoppas att pappa kommer med lite mat med :)

Fasen skerv ju fel igår XD haha skrev ju du är ju de bästa gad att det håller ;) syftarna ju på er alla underbara personer som hela tiden försöker få upp humöret på än :D så glöm inte rätta er till detta ;)

bbfn/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0