Lång dag..

jobbig sådan. men träffa klassen gör alltid det mesta bra :)

Dagen började med tåg in till stan där Emma mötte mig.. efter ett antal bussturer var vi i huskvarna o idrottshallen..
Styrka som var sjukt seg idag blev det i en timme sen en kvick dusch.
Jag och Carro gjorde oss i ordnign i lägenheten innan vi gick och åt med Elli :) sen kom de andra brudarna också.
Svenska och sedan naturkunskap. gjorde inget så det var trevligt.

hmm slutat skolan och väntade på träningen.. hej att det råkade slinka ner en mazarin och en chokladboll lr :O..
ångesten kommer Xd nee :D iaf träning vid halv fyra så innan det blev det lite tagg o så.
Skidor i ikhp, skate idag.. aningen segt och mkt utan stavar. men det var kul.

pappa kom och hämtade mig och emma o vi åkte ner mot staden. jag körde! lämnade emma på stationen och jag körde hem :)

Bra men tung dag.. måste verkligen plugga men det intresserar mig itne alls :/ sitter bara utan att tänka typ.
Tankar på dig kommer och förstör just nu:/ för nu är det 3 dagar sen ja snackade med dig..hmm

aja.. Livet går som vanligt upp och ner men glad är jag iaf :)

bbfn/

Kommentarer
Postat av: Josefina

2009-01-21 @ 20:17:53
URL: http://w'
Postat av: Josefina

Vet inte, men det finns en vid cigarren och en vid sofia kyrkan.Typ dem enda som finns. Vet inte va dem heter. Ska du ? När och vart nånstans ? :D

2009-01-21 @ 20:20:52
URL: http://www.nogg.se/josefinak
Postat av: elli

gummsan<3 provet kommer gå finemang;) hihi

2009-01-21 @ 21:18:24
Postat av: elli

gummsan<3 provet kommer gå finemang;) hihi

2009-01-21 @ 21:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0