mm precis

vaknade elva..ont i ryggen och inte alls humör för att gå upp, sov lite till o vaknade vid ett. Ner och åt mat sen upp igen. depp under täcket med stört hög musik för att orka tänka. tog tag i mig själv och gick ut och gick själv i två timmar kom nästan till bankeryd i mitt cp tempo.. hjälpte itne ett skit så när ja kom tillbaka sprang jag i en o en halv i stället.. trött blev ja ju iaf så hem dusch o ännu mer depp under täcket..
Så ingen go dag idag och det ändå som hjälper är musik!!
så kan nog säga att ja lärt mig varje låt på min spelningslista efter denna dagen..
inget plugg idag heller men ärligt talat bryr jag mig itne ett skit. Ja skiter i hur det går.. vem ska bry sig liksom..mitt liv ändå.
Trodde det skulle hjälpa att skria om det ämnet på meo:n men ja tror fan bara det blir sämre, nu har a ju mer problem än innan.. Ska något vara positivt!?
Fast egentligen så ska ja inte vara depp än. ja vet ju inget än iof så är ju det problemet men ja väntar även om ja knappt pallar mer. Det ändå jag går och gör är och väntar, väntar på resultat om ryggen, väntar på prov och framför allt väntar på dig!
Finns nog bara en positiv grej o det är i sommar så hopplöst o vänta på det men det kommer blir kul:)
Så just nu vill ja vakna upp en varm sommardag färdigpackan o klar för att åka :)

men sova snart så det kan bli morgon och en förhoppningsvis mycket bättre dag brukar bli så :)!

Att upptäcka saker man inte vet vad dom betyder
fortfarande jag bara mitt hjärta lyder
jag vet inget, verkligen inget
just nu med denna dagen så känns det som jag helt tappat stinget
jag hoppas på för mycket just nu och har alltid gjort
kan jag för än gång skull få somna fort
inte vänta hela natten och tänka på all skit
tänka på dig, på allt annat och på allt onödigt slit


bbfn/


Kommentarer
Postat av: Annna :)

<3

2009-01-11 @ 20:18:34
URL: http://annaafredriksson.blogg.se/
Postat av: Elli

Imon är en bättre dag det vet jag!:) Och i sommar är en mycket bättre tid:)! Men tänk positiv vännen:)<3

2009-01-11 @ 20:47:02
Postat av: Martina

johanna<3

2009-01-11 @ 21:02:35
URL: http://maarooo.blogg.se/
Postat av: Martina

johanna vännen <3

2009-01-11 @ 21:04:58
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0