Nu..

Eller nyss tävlar brudarna :)

Dagen började med träning. själv eftersom jag inte skulle till skolan. så det var bara att ge sig ut. 3 minuters intervaller är inte så fint som det kan låta. Sedan blev det snabbdusch för att sedan åka in till sjukhuset.
Jag körde och det gick sket bra. När jag kom dit sprutade de in ngn vätska och så sa dom att nu får du vänta i tre timmar, vi rekomenderar A6. hahaha.. mm kan man ju rekomendera om man vill tänkte ja eftersom det är närmast. iaf så åkte jag och pappa runt lite. skulle checka in konkurenterna osv. Vi var också en sväng förbi crossaffärn o chekcade stövlar.. Snart är det dags och det är gött :D
Vi han också åka och kolla på en jacka åt pappa.. haha hopplöst och se honom gå fram och tillbaka och glo på samma jacka utan och säga ngt. man får tvinga honom att testa även om man verkligen ser att han är sugen.
Mat blev det också stressigt hade både vi och dom på resturangn.. båda fick fel mat men hade för brottom för att klaga..
tillbaka på sjukhuset.. Satt och läste en liten tidning. Go girl haha..en tidning för hmm max tolvåringar. iaf stod det pinsamheter som endel har gjrot. om dom tycker det är pinsamt så kan ju ja skicka in mina.

en skrev: En gång var vi på mallorca med familjen. det blåste mycket och jag hade hängt mn dadräkt på kanten av balkongen. nästa morgon hade den blåst ner och låg i poolen. pappa fick springa ner och hämta den fort. thihi !!!!!

jaa du vart är ungdomen påväg!

Sedan fick jag gå in.. då skulle det ta ca 20 min och ta kortet på ryggen så jag skulle ligga där helt still. mm ja somnade, ja menar 20 min är långt tid. Perfa power nap ju! Sen var det hem och plugg och sen plugg o plugg.
men nu pallar ja inte mera plugg..


familjen är borta på möte med bror o här sitter jag..

bbfn/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0