ny dag halvt..

redan.. klockan är halv ett och jag borde sova. men nae.
kom ju på en till sjuk grej som har med skor och göra som hände idag.
som de flesta känner till så kan ja knappt gå in i en skoaffär utan att köpa ett par skor eller iaf nästan svimma.
iaf.. idag ringde min telefon.. hmm okänt nummer. jag svarade efter några singnaler men den i telefonen la på pang bom. ja han bara säga hej. okej tänkte ja. palla sånna små idioter som ringer och lägger på innan man ens får berätta vem man är. iaf kollar upp numret på hitta och ser att det är ett karlstads nummer. och inte vilket som helst utan ett karlsta nummer till scorett i karlstad !!! WTF^^ sammanträffande liksom.. sånna här grejer som händer mig hela tiden händer inte.. paniken var nära iaf. hmm men dom ringde inte igen så antagligen felringning ;)

sen yttrar sig sig pappa och säger att han o mamma blev erbjudna att starta scorett i jönköping innan det fanns här.. Va fan tänkte ni med sa ja till dom. vfr gjorde ni det inte :O
Jaa du.. hade vart en dröm faktiskt..livet tom. men får hoppas det blir jobb i farmors affär till sommaren för det är ngn ja saknar, att jobba med skor.

Denna dagen är nog den dagen som är den. För så underligt har det inte vart på länge.^^

Nya saker sker och andra saker händer aldrig mer

God natt :)
bbfn/

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag kan se dig framför mig när jag tänker att du står och snackar skor med massa kunder!:) Hihi

<3

2009-01-17 @ 08:50:16
Postat av: Anna

Johanna är kär i SKOR...;) <3

2009-01-17 @ 09:21:33
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0