Ny dag..

nya möjligheter att bli frisk. fatta ja klarade av att sova till 10!!! :D ursäkta överglad, men du vet inte hur längesen jag kunde sova utan och vakna mitt i natten flera gånger. nu har ja bara problem, med att somna. Fast igår tog det nog bara en timme. framsteg, SÅ fuck sjuksjuk, I´m back !! tror ja.. ska ju bara bli frisk först..

Pratade med tränat linus innan. Finland it is ! Tänk att det skulle komma något lite närmre att se fram i mot.
Verkligen kul:) 30:e eller den 2:a i nio dar.

Så nu kan jag sitta här hemma i min soffa o se ljuset komma. Jag är glad, helt och hållet. vaknat på rätt sida? Jaa ;)
Pappa kommer la om en timme med mat typ.. frukost/lunch.. mackans ord skulle vara Mrukost!? okej..
ingen fattar!? nee tänkte det.. var 06 när vi åkte bil ner mot LA.. haha vi stannade på ett ställe daaah 40 grader minst. gick serre inte gå utanför dörren, typ annöd lr vad det heter :P iaf så säger Lil mack, aha vi ska äta sån där mrukost nu!?  aa precis brunch heter det ;) men hans namn var faktiskt coolare. hmm sånna komentarer kommer varje dag, mackan inte så liten är sant, 15 år och 1.83.. hmm haha. fast ändå min lilla macka.

igår när han kom hem sprang han typ till mig o lyfte upp mig. typ höll mig i benen helt upponer :S du att man får se världen från ett nytt perspektiv. haha inte så ofta kasnke. fränt var det iaf fast en aning läskigt när han började gå ner för trappan.
Tävling i flest kepsar? joo det låter ju intressant mack.

Hoppas ni har det bra i skolan.. Själv gör ja det bästa av situation och pluggar matte till eminem! ;)
Sen tycker jag att alla bloggare ska blogga på så att jag ar något att läsa? då säger vi så hej ;)

bbfn/

Kommentarer
Postat av: Micke

jaa fint att vi får åka till finland och åka lite skidor det är gött :)

2009-01-16 @ 23:06:55
URL: http://mikejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0